top of page
חיפוש

מתקן נינג'ה בתוך הבית


אנשים שפונים אלינו עדיין לא מכירים את הרעיון של מתקן בתוך הבית. הרי בבית ובחדרים השונים אוכלים, ישנים, משחקים משחקי קופסא או בשאר משחקי רצפה  וההשתוללות נעשית רק מחוץ לבית.

אז אפשר גם אחרת ויותר ויותר אנשים הבינו את זה וכבר עשו דברים נהדרים בתוך ביתם.

האפשרויות רבות ומגוונות:

1. סולם אופקי מקיר לקיר בתוך החדר- הטיפוס לסולם נעשה מאחד הקירות שבצדדים וכל המרחב של החדר נשאר פנוי למעברים. מכיוון שרוב התקרות אינן מיועדות לתליית אביזרים עם נשיאה של משקל רב, ניתן לתלות את הכל על הסולם- טבעות אולימפיות עם רצועות מתכווננות, ווים וטבעות להשחלה, אחיזות לאצבעות וכו'.

2. סולם אופקי במסדרון- ניצול החלל של המעבר במסדרון ויצירה של מעבר בין החדרים על גבי הסולם או על גבי האביזרים התלויים.

3. מיטה בשילוב מתקן נינג'ה- מיטת יחיד או מיטה כפולה עם מזרון נמוך לנחיתה נעימה ויצירת מסגרת למיטה (מעין קובייה) כדי לשלב אפשרויות טיפוס כמו מדרגות או רשת חבלים קבועה, ואביזרי נינג'ה תלויים ממעל. אפשר אפילו להוסיף מגלשה לצד המתקן.

4.בכל פינה אפשרית בסלון (במקום הפסנתר או השידה) אפשר לבנות סולם טיפוס שוודי צמוד לקיר( כמו באולמות ההתעמלות) + מספר שלבים של סולם אופקי  ותלייה של 2-3 אביזרים כגון טבעות אולימפיות, חבל טיפוס או סולם חבלים מתנדנד.

אז אנחנו ממליצים לכם להביט שוב על ביתכם , לחשוב קצת בצורה שונה ממה שהורגלתם ולבנות משהו אתגרי ופרקטי כדי שהילדים יוציאו אנרגיה גם בתוך הבית. ולא תאמינו כמה המתקן יכול להיות גם אסטתי ויפה שיוסיף ליופי של חלל הבית.



bottom of page